Logo van het Musee Ducal Bouillon Sectie Museum
Museum sectie
[ BAGAGE-OBJECTEN ]

Behorend tot een verschoten, soms loensen in de richting van kitsch, onderdrukt voor een belachelijke of onaantrekkelijk uiterlijk, deze kleine schatten roepen de reis, in elke zin van het woord. Sommige met betrekking tot geschenken en vakantie souvenirs delen hun verhalen met andere objecten in de verte, traditie dragers, legende, know-how of etnische cultuur. Mekka van het toerisme, en gastheer gastheer dit rariteitenkabinet, Bouillon u verleiden met zijn charmes "vintage".

Een low-cost reizen voor een rondleiding door de rijke wereld van kennis naar ongebreidelde mode dankzij Travel Quiz en informatieve opmerkingen die je algemene kennis zal stimuleren te maken.

Geen paspoort nodig, land zonder grenzen!

KABINET VAN CURIOSITEITEN
"Terugkeer van reizen"

Reisquiz van 7 tot 99 jaar oud
Beschikbaar in het Frans, Nederlands en Engels