Logo van het Musee Ducal Bouillon Sectie Museum
Sectie Activiteiten/Publiek - Volwassenen en families

Individuele bezoeken

Er zijn verschillende mogelijkheden om het museum te bezoeken. Namelijk individuele bezoeken maar ook begeleide bezoeken met een gids zijn mogelijk. Hulpmiddelen bij individuele bezoeken.

ONAFHANKELIJKHEID VAN DE MEDIA BEZOENKEN

Folio-verzamelaar
Bij de ingang van elke zaal is er een staander met extra documentatie. Deze documentatie is opgemaakt in het Frans, het Nederlands en het Engels en helpen de bezoeker om op een didactische manier de kunstwerken en de voorgestelde documenten te ontdekken en te begrijpen.

Folio-marmaille
Een speels bezoek voor kinderen van 6 tot 10 jaar en hun ouders.

Aan de hand van een klein boekje met afbeeldingen wordt het museum ontdekt. Elke folio onthult een groot gedeelte van de collectie. Tekeningen, kleuren en spelen nodigen uit tot observatie, creativiteit en tot dialoog tussen groot en klein.

Het boekje is gratis ter beschikking aan het onthaal van het museum.

Begeleide bezoeken voor individuele bezoekers

De activiteiten die georganiseerd worden voor groepsbezoeken kunnen aangeboden worden aan individuele bezoekers op aanvraag en kunnen gereserveerd worden tenminste 15 dagen voor de gewenste datum.
Voor meer informatie, kan u de rubriek Groepen raadplegen.

Voor meer informatie kan u ons contacteren per :
  • Per telefoon : +32 (0)61 46 41 89
  • Per email                                   info@museeducalbouillon.be