Logo van het Musee Ducal Bouillon Sectie Museum
Museum sectie
[ DREAM THE WORLD ]

Ridder Arturo, bekende persoonlijkheid in het hertogdom Bouillon, wil reizen en, waarom niet als de gelegenheid zich voordoet, om nieuwe landen te veroveren. Een reis met een toeristisch karakter, echter niet zonder gevaar. Om zijn droom te vervullen, heeft hij een sterke groep nodig om op te tellen, maar ook om plezier te hebben. Ridders en ridders onverschrokken en enthousiast over het idee om, net als hij, de uitgestrekte wereld te ontdekken.

Je hebt scherpe ogen en je gevoel voor richting wordt door iedereen geprezen? Maak dus gebruik van uw bezoek aan het museum om toe te passen: de ridder Arturo organiseert deze zomer een grote wervingsactie. Het is niet nodig om je cv mee te nemen, je sollicitatiegesprek zal met de formidabele test Lyncée zijn. Kom en probeer je geluk, een pas is de sleutel...

Het begeleide kind zal zijn behendigheid van geest oefenen door in zijn eigen tempo ongelooflijke objecten uit de middeleeuwse periode, historische periode, even fascinerend als verrassend te ontdekken.

HET OOG VAN DE LYNCÉE
Speel vanaf 7 jaar
Beschikbaar in het Frans, Nederlands en Engels

Hoe?